Francais present



Zapewne wszyscy lub większość z Was (mam nadzieję) zna magazyny językowe wydawane przez Colorful Media. Mamy do wyboru magazyny po niemiecku, angielsku (w tym język biznesowy), włosku, francusku i rosyjsku. Francais Present ukazuje się co 3 miesiące, a teksty w nim zawarte są w języku francuskim, przy czym pod każdym z tekstów mamy słownik z najważniejszymi słówkami po polsku. Dodatkowo do wybranych artykułów można ze strony Wydawnictwa ściągnąć nagranie a także krótki test. Magazyn kosztuje 10,90 zł i jak na magazyn wydawany co 3 miesiące nie jest to wygórowana cena, artykułów jest na prawdę mnóstwo! Ja zazwyczaj na ten magazyn poluję w sklepikach, które sprzedają gazety przecenione, zazwyczaj gdy nie są już aktualne. Wtedy mogę znaleźć ten magazyn nawet za 5 zł.

Magazyn można też prenumerować, archiwalne magazyny można kupić na stronie Wydawnictwa - Tutaj.



Mam nadzieję, że Wam się przyda:)


Komentarze

  1. Ja też polecam na swoim blogu materiały z bezpłatnym dostępem, za które teoretycznie należałoby płacić - np. filmy ze strony filmfra. Miałam wątpliwości natury etycznej przed zamieszczeniem linków, ale.. w końcu to ma służyć nauce, a nie zbiciu kasy. Wiele materiałów (na przykład filmów zamieszczonych na filmfra) jest niedostępnych dla przeciętnego polskiego widza w innej formie (ja na przykład zrecenzowałam film, który raczej nie jest znany w samej Francji, a co dopiero w Polsce..). Trudny temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, teraz jest mnóstwo stron z takimi materiałami :) Myślę, że z tymi magazynami jest podobnie, nie wiem jak jest z wysłką za granicę ale może być z tym trudniej albo drożej.. Dlatego myślę, że mimo wszystko komuś się przyda. Tak jak napisałaś, ma to służyć nauce :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Colorful Media wysyła również za granicę, niestety trzeba płacić podwójnie. Dlatego proszę rodziców, aby mi przesyłali, bo wychodzi taniej. Często korzystam z tych gazetek na lekcjach. Mogliby tylko czasami wybierać ciekawsze tematy, a nie po raz setny pisać o petanque lub innych oczywistych zagadnieniach :) Ale jak na razie na rynku nie mają konkurencji. Na próbę wykupiłam półroczny abonament francuskiej gazetki LCFF, ale Francais Present o dużo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz